Om ditt Inlägg!

Jag välkomnar er!

Kategori: Varför? Jo, därför!

Hej och välkomna till min sida där jag kommer skriva, ge svar på tal och kommentera olika inlägg.
 
Varför? Tänker ni då.
 
Se mina inlägg som en Facebook-kommentar på länkar till blogginlägg, krönikor och andra inlägg. Det finns många inlägg som skapar rabalder. Många inlägg som ger mig viljan att kommentera flera rader om hur och varför saker och ting som de är.
 
Jag tror inte på att få miljontals följare. Jag gör det för min skull. För att få skriva av mig och kunna bota den skrivabstinens som kommer till mig då jag läser bloggar ifrån kända bloggare, mindre kända bloggare och även bloggare på olika kvällstidningar som jag inte kommer nämna namnen på. (Expressen, Aftonbladet m.fl m.fl). 
 
Vissa av er läsare kommer skratta. Vissa kommer gråta. Och vissa kommer antagligen ha egna åsikter om vad som skrivs och vilja försöka starta en diskussion med mig. Jag är inte den som bestämmer om vad ni tycker, utan jag skriver som sagt det jag tycker och har ni egna åsikter så är jag jätteglad för eran skull. 
 
Det här kommer innebära att jag blir tvungen att läsa en del blogginlägg på dagarna. Antagligen så många att det nästan blir ett halvt heltidsjobb för mig. Ett halvtidsjobb med andra ord.
 
Nu kör vi och jag vet redan vart jag ska börja!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: